WELCOME TO MY FUNNY WORLD

7 Kasım 2009 Cumartesi

Waterbottle
















Her şey olmuştu da bi su sişesi olmamıştı, o da oldu a.q.

Read more...

Mitchell's Whores






















Kapıyı açınca her şey bombox olmuş a.q. :)

Read more...

Mine is tight!






















What's your like? (Çevirmeye aile terbiyem elvermiyo abi :)

Read more...

3 Kasım 2009 Salı

SNOWJOB


Read more...

MOUSE PAD

















Her türlü tıkılanır buna abi!

Read more...

LOVE STORY




















Yılanların aşkı!

Read more...

2 Kasım 2009 Pazartesi

BODY BUILDING...




















Yapayım derken böle olmayın sonra usta :)

Read more...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Recent Posts

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP